AndroBada: Rozhovor s vývojárom projektu

| |
Projekt AndroBada vykročil s tou správnou nohou vpred, k tomu je aj svedkom toto video. Síce mnohí z nás pochybovali, že to bude ďalším FAKE-om, ale pravda je iná.




o projekte nám niečo prezradí "water" jeden z vývojarov AndroBada.

Kedy si prišiel na nápad portovať Android na Samsung Wave ?
Projekt začal ked som predal svoj Wave k zlepšeniu svojho fóra. Mal som veľa času a veľa firmwarov na mojom HDD tak som hladal chyby a aj som našiel.


Kedy bol zahajený projekt AndroBada ?
Projekt bol zahájený približne 10.12.2010.


Aký bol dôvod portácii Androida na Wave ?
Chcel som urobiť niečo čo, ešte nikto predomnou neurobil. Ostatné projekty sú FAKE, verte mi.


Bude mať Wave dual-boot, čiže Android aj Bada ?
Nebude žiadny dual-boot, aspoň nie v tomto projekte.


Po FAKE projekte WaveDroid, ktorý začal pred niekoľkými mesiacmi alebo aj projekt na stránke androidport.net hovorili, že musia kupiť veľmi drahý software. Ako to je vlastne s tým softwarom ?
By som povedal, že to je klamstvo. Na prenos Androidu, síce vyžaduje niejaký ten software, ale aj znalosť programovacích jazykov a hlavne voľný čas.


Pokiaľ ide o projekt AndroBada, vaše úmysli sú vážne ako budete riešiť problémy na ktoré ste narazili ?
Moje úmysli sú vážne som si istý, že počas nasledujucích týždňov každy bude mať možnosť vidieť Android na WAVE. V tejto chvíli musime na chviľu zastaviť projekt, pretože máme vážne problemy s CPU a k dnešnému dňu sme odpálili už dva Wavy. Potrebujeme niejakú finančnú podporu na nákup aspoň dvoch alebo troch Wave aby sme mohli pokračovať na našich testoch.




pre záujemcov môžete podporiť projekt na paypalpanzamkniety@o2.pl



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...