Nenávidené hlášky na OS Bada

| |










V tomto krátkom článku chcem ukázať pár hlášok s ktorými som sa stretol a dosť znepríjemnujú prácu s operačným systémom BADA. 



Určite nie som sám komu vybehla takáto hláška vo svojom Wave.
Aké mate skúsenosti s týmito hláškami ?


Aplikácia sa nedá spustiť. Nedostatok pamäte.
Táto hláška vyskakuje najčastejšie pri spuštaní
aplikácií alebo hier.



















Nedostatok pamäte.
S toutou som sa stretol asi najmenej
krát, tu mi to vyskočilo pri prezaraní www stránok




















Stránka je príliš veľká.
Obsah možno nebude zobrazený správne.
Ďalšia hláška vyskočila taktiež pri prezeraní
www stránok ale aj pri zoomovaní stránky.





















V prípade ak sa Vám objavila iná hláška tak spravte screen (stlačiť stredové tlačitko + zámknutie telefónu NARAZ !) a dajte mi vedieťalebo napište do komentov.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...