SamsungDive: Kontrola zariadenia na ďiaľku

| |


SamsungDive, jedná sa o službu na vzdialené ovládanie mobilného telefónu. Je dostupná vo viac ako 130 krajinách sveta. Služba fungujú aj pre operačný systém bada od firmware 2.0 pre modely Wave a Wave II.



Služba SamsungDive sa poskytuje úplne bezplatne. S niektorými funkciami sa však môžu v závislosti od podmienok sieťového operátora spájať poplatky za prenos dát. 


Zaregistrovať sa môžete na stránke www.samsungdive.com.

Viac informácií o službe tu:


Funkcie SamsungDive:

  • Zablokovať môj mobil: Zablokujte váš mobil nastavením 4-ciferného kódu PIN, aby iní ľudia nemohli obsluhovať váš mobil.
  • Vyhľadať môj mobil: Zobrazuje aktuálnu polohu vášho mobilného telefónu na mape.
  • Vystopovať môj mobil: Zobrazuje pohyby mobilu na mape každých 15 minút po dobu 12 hodín. 
  • Nechať môj mobil zvoniť: Nechá váš mobil zvoniť na najvyššej hlasitosti s použitím základného vyzváňania. 
  • Presmerovanie hovorov/správ: Na určené číslo mobilného telefónu môžete presmerovať hovory a správy zo strateného mobilného telefónu
  • Denníky hovorov: Preberajte históriu hovorov z vášho mobilného telefónu za uplynulý týždeň. 
  • Vymazať môj mobil: Vymaže údaje z mobilu, aby sa zabránilo zverejneniu dát uložených v mobilnom telefóne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...